27 January 2010

.:tinta malam pertama:.


salam dan pe kabo?

AEEKK...DA PANDAI BUAT BLOG???

Julung2 kalinya aku mngucapkan syukur kerna bisa mlahirkan jugak sbuah blog..bukan pe..tgok rmai sgt org create blog.

Apa yg sronok sgt buat blog ni?? hanya org yg buat je tau..xkesah lah..asalkan peng'create'nye senang hati..jgn sampai duk post mende2 pelik2 suda..maklumlah zaman le nih,.mcam2 bleh blaku..fitnah memfitnah,unsur2 xbek la senang ckap..harap2 blog aku ni larut ngan mende2 xbek..na'uzubillah..

PASAIPA TIBA2 CREATE BLOG NII..??

Ala..sonok2 ja..lagi pom borim xtaw nak wat pa..tenet 24jam plak..hehe.. Ingat bleh gak kongsi citer2 zaman dlu,mse kecik2,skolah, matrix ngan la ni..

Aku bkn pndai pom nak mngarang tp..erm..tulih jela..spe nak baca..bacaa..spe xmao suda..aku tulih pom mybe aku sendri xbaca..haha..anyway..thanks sape2 yg sudi lawat @ bg komen.. Insyallah aku try update seaktif mungkin..samat maju jaya smue..

1 comment:

  1. peh.. dahsyat a topek
    update jgn x update
    update jgn x update
    update jgn x update
    update jgn x update
    update jgn x update
    update jgn x update

    ReplyDelete